Pre više od mesec dana krenula kampanja mt:s, kako će svi korisnici koji koriste BEL pakete, imati popust na saobračaj 35% i mogućnost prenosa neiskorišćenih minuta u sledeći mesec, pa tako naredna tri.

I ja se obradovah...

Ne toliko zbog prenosa minuta, jer će se isti samo gomilati pa onda opet ostati neiskorišćeni nakon 3 meseca, već zbog snižene cene razgovara. Kontam, konkurencija čini svoje i neka vala deru nas...

Prodje prvi u mesecu i ja poslah poruku sa tekstom stanje, na 799 i dobih odgovor:

"Servis trenutno nije dostupan. Molimo Vas pokušajte kasnije."

To je inače uobičajna procedura, nekoliko prvih dana u mesecu... dok se oni valjda presaberu, oduzmu, uzmu svoj deo... i tih nekoliko dana jednostavno ko ne vodi sam evidenciju ne zna ni svoje stanje. Međutim, ovog meseca su preterali. Prvo što mi poruka sa iznosom računa stiže 18. oktobra, a rok za uplatu je 20. oktobar, što je svega samo 2 dana pre isteka roka za izmirenje dugovanja, a drugo što servis i dalje nije dostupan i ja još uvek ne znam koliko sam ovog meseca potrošila ( a i prenela iz prošlog, što nije bitno al ajd sad...).

Odlučim se da pošaljem mail korisničkom servisu, jer nazivanje istog iziskuje previše vremena dok se operater ne odazove. U mailu je stajalo kratko i jasno pitanje... Zašto ne mogu da dobijem uvid u stanje tj. zašto vam taj servis nije dostupan.

Dobijam odgovor:

POSTOVANI KORISNICE,
POVODOM IMPLEMENTACIJE NOVE USLUGE,  KOJA SE ODNOSI NA PRENOS PREOSTALOG
BESPLATNOG SAOBRACAJA, PROVERA TRENUTNOG STANJA U OVOM MESECU NIJE OMOGUCENA
(BILO DA JE PUTEM SERVISA 797 ILI AUTOMATA 788) I STANJE TRENUTNO NECE BITI VALIDNO,
ALI CE OD NAREDNOG MESECA OVI SERVISI BITI DOSTUPNI.

S POSTOVANJEM MTS

E pa izvinte dame i gospodo, nismo Vam rekli, je***ga.