mt:s imate prijatelje, aj ne rise tebra!

Ja se odmah izvinjavam na rečniku.

Negro, šta ima novo kod naših "prijatelja"... Prepaid najdraži broj!!! Juhuhuhu... Izaberete broj i uz nadoknadu od 120,00 dinara mesečno pričte "besplatno ceo mesec". Za sve pozive ka tom broju i ostalim brojevima naplaćuje se uspostava veze po ceni od 1,50 dinara (bez PDV-a). 

Ali! Ako redovno plaćate Vaše dospele obaveze i imate najskuplji paket koji nudimo, mi ćemo Vas isključiti! I ni jedna usluga vam neće biti omogućena!

Aj sad malo da pojasnim... Ja sam ta koja koristi jedan od najskupljih paketa kod naših dragih "prijatelja", i ja sam ta koja redovno plaća svoje dospele obaveze i naravno onda sam i ta kojoj su usluge ugašene, isključene, kako god...

Sinoć oko 22h otkucah sms koji nikako da se pošalje, pa odlučih da pozovem osobu kojoj je isti bio namenjen sa jednostavnim objašnjenjem, verovatno nešto trenutno ne funkcioniše. Pozovem broj, i čujem umiljati glas: Telekom Srbija, besplatno obaveštenje,ova usluga Vam nije omogućena,okrenite broj za pretplatničke usluge 789. Akcenat na okrenite broj... šta to znači? Ako ga okrenem onda dobijem 987, a usluga mi i dalje nije omogućena?!? 

Nazovem broj 789, zatražim pomoć operatera i dobijem obaveštenje: Svi operateri su trenutno zauzeti, molimo Vas pozovite kasnije. I tako narednih 2 sata... približava se ponoć na mom satu, a ja besno šetam po sobi i zamišljam kako upadam u korisnički servis, prevrćem (OKREĆEM) stolove, dižem stolice i bacim ih kroz prozor, vadim cveće iz saksija i zemlju istresam po operaterima, lomim tastature o stolove... i konačno: Dobro veče, B. na vezi, izvolite... mirno objasnim šta se dogodilo, on me ostavi da čekam jos nekih 5 minuta i onda sa jednom prostom proširenom rečenicom saopšti da je došlo do tehničkih problema i da nisam ja jedina koja se javljam sa istim pitanjem i da će se isti uskoro rešiti. 

Pošaljem i mail za svaki slučaj i dobijem jako pismen odgovor:

"Postovani napisan je nalog za proveru Vaseg problema, ocekujemo da ce veoma brzo biti resen i da cete moci da pozivate.
mt:s"

Ako nekog interesuje, ja još uvek nemam rešen problem. A broj za pretplatničke usluge 789 je od jutros non-stop zauzet, ne pomaže ni da ga "okrećem".

Eto, sad ne mogu ni da koristim svoje kako oni kažu "besplatne minute". Kako to mogu biti besplatni minuti kad ih ja redovno plaćam kroz mesečnu pretplatu... Ok, nije bitno, neka budu besplatni, ali sad su i neupotrebljivi.

Nisam ja živčana, keve mi, evo sasvim smireno ću da se uputim ka nekom od korisničkih centara, sa nadom da neću morati svoja maštanja preneti u javnost.

TAKE NO PRISONERS!!!